برگزاری آزمون طرح ملی تفسیر سوره های لقمان و حجرات در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری آزمون طرح ملی تفسیر سوره های لقمان و حجرات در زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب افزود: آزمون طرح ملی تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه بصورت مجازی در زنجان نیز برگزار شد.

وی اظهار داشت: طرح ملی تفسیر در ماه مبارک رمضان به همت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن الکریم با مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف مانند آموزش و پرورش، معاونت قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیته امداد و دارالقرآن بسیج برگزار شد و به قبول‌شدگان در این طرح، گواهینامه معتبر آموزشی سازمان دارالقرآن الکریم به ارزش ۲۴ ساعت اعطا می‌شود.

آقای حسنی در ادامه افزود : مرحله اول این آزمون در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شد و پذیرفته شدگان در این مرحله گواهینامه معتبر از سازمان دارالقرآن الکریم را کسب کردند. طرح ملی تفسیر سوره‌های لقمان و حجرات با تدریس استاد قرائتی و با حضور اقشار مختلف و با مشارکت شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج مستضعفین در سامانه آموزشهای مجازی سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

وی ابراز داشت: طرح مذکور از طرحهای سازمان دارالقرآن الکریم در ماه مبارک رمضان بود و  بصورت مجازی برگزار شد و در طرح حضوری تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نیز جلسات تفسیر قرآن کریم در بیش از ۵۰ مسجد در سطح استان زنجان با حضور علاقمندان برگزار شد.

1401/03/02