مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات کل کشور :

شناسایی نیاز‌های تبلیغی در اولیت قرار دارد

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات کل کشور افزود: مهمترین هدف برگزاری جلسات هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی ، شناسایی نیازهای تبلیغی است.

به گزارش نهضت، حجت الاسلام والمسلمین جنتی در پنجمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی که در قم برگزار شد گفت: یکی از سیاست‌ها این اداره کل این است که نیاز‌های تبلیغی را با حضور دستگاه‌های حاکمیتی شناسایی کنیم تا بتوانیم با کمک و فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، نیاز‌های تبلیغی و محتوایی را رفع کنیم.

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات کل کشور افزود: این مهمترین هدف برگزاری این جلسات بوده است و در همین راستا هم توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی برسیم.

وی بیان داشت: هدف دیگر این است که سازمان باید حمایت کننده باشد و اگر قراراست محتوایی مورد استفاده قرار گیرد، باید مسائل مختلفی همچون بازاریابی، گرافیک و نیازسنجی نیز مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین جنتی گفت: ما باید بدانیم مبلغین زیادی هستند که می‌توانند تولیدکننده محتوا باشند، برای این که محتوای تبلیغی مورد استفاده قرار گیرد، باید جریان‌سازی کرد تا شاهد اثربخشی آن باشیم. نمونه این جریان سازی، سرود سلام فرمانده است. اگر این سرود در کشور فراگیر شده، چون نسبت به آن جریان‌سازی شده است.

1401/03/02