رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

تشویق خانواده‌ها به فرزند آوری از مصادیق نشر خوبی‌ها است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:یکی از مصادیق نشرخوبی‌ها آن است واقعیت خانواده‌های پرجمعیت شاداب و جذاب را با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای، هنری و... با مردم در میان بگذاریم.

به گزارش نهضت، همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها و هفته جوانی جمعیت، مراسمی ویژه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی با حضور حجت الاسلام محمد قمی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.
حجت الاسلام قمی ضمن قدردانی از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بنده با انسان‌های دلسوز، شریف و خدومی در طول این سال‌ها در سازمان آشنا شدم که خالصانه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: خدمت‌هایی که سازمان تلاش می‌کند برای مردم داشته باشد بسیاری از اوقات به خادمین و اعضای خدمت گزار این سازمان کمتر ارائه می‌دهد چرا که سازمان و اعضای آن خود را موظف خدمت به مردم می‌داند بر همین اساس خادمین نهضت تبلیغات اسلام ناب در این سال‌ها از کمترین خدمات بهره‌مند بودند.
وی با استناد به کلام امام راحل تصریح کرد: حضرت امام هدف از تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را نشر خوبی‌ها بیان می‌کنند و می‌فرمایند وظیفه تبلیغات اسلامی شناساندن خوبی‌ها است و تشویق به انجام آن و ترسیم زشتی‌ها و راه‌های منع از آن است؛ این تعابیر بسیار ساده و قابل فهم است.
قمی ادامه داد: زحمتکشان سازمان تبلیغات همواره خود را مکلف می‌دانند بیشتر از دیگر سازمان‌ها در جامعه خدمت رسانی داشته باشند چرا که به فلسفه وجودی تأسیس سازمان آگاهی کامل دارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: امروز بسیاری از کسانی که در فضای تدوینی خانواده پر رونق، خانواده شاداب و خانواده پرزحمت تلاش می‌کنند نخستین سخنی که بعضاً می‌شنوند این است که آیا شما می‌دانید پوشک بچه چه قیمتی دارد؟ همه این‌ها واقعیت تلخ جامعه ما است.
وی افزود: مقصود از نشر خوبی‌ها آن است که واقعیت‌ها کتمان و مخفی باقی نماند و خانواده‌هایی که تعداد فرزندان بیشتری دارند و خانواده‌ای پر رونق، شاداب و جذاب‌تری هستند این واقعیات را با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای، گردشگری، هنری، نمایشگاهی، آموزش‌های مجازی و حضوری، محتوای کمی و اصیل سنتی با مردم در میان بگذاریم چرا که بیان این واقعیات به نفع جامعه است.

1401/03/08