برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای چنار شهرستان کلات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلات از برگزاری مراسم معارفه روحانی روستای چنار این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای چنار شهرستان کلات

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد اسحاق پاروکار با اعلام این خبر گفت: طی مراسمی با حضور اهالی، معتمدین، نمازگزاران و مسئولین روستای چنار، حجت‌الاسلام سید حمید رفیعی به ‌عنوان روحانی جدید این روستا معرفی و از زحمات ۱۷ ساله حجت‌الاسلام محمد مزینانی تقدیر شد.

وی در این مراسم طی سخنانی، نسبت به حفظ وحدت و همدلی مسئولین محلی در حمایت از فعالیت های فرهنگی و مذهبی روحانی مستقر روستا تاکید کرد و گفت: لازمه رشد و بالندگی فرهنگی این روستا اتحاد، همدلی، حمایت و پشتیبانی از برنامه ریزیهای فرهنگی روحانی است و هیئت امنا باید برای جذب جوانان و نوجوانان به سمت برنامه های فرهنگی و مذهبی تلاش نمایند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلات اظهار کرد: مهمترین سنگر جهت حفظ اعتقادات مساجد و حضور در استقرار گروه جهادی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای مشهد مقدس پشتیبانی فرهنگی تبلیغی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام پاروکار در رابطه با اهمیت وجود مبلغ در روستا گفت: وجود روحانی مستقر در روستا می تواند بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تحقق آرمانهای انقلاب باشد.
وی با بیان اینکه حضور یک روحانی در یک مسجد باعث ارکان وحدت اسلامی و منشأ خیر و برکت فراوان است تصریح کرد: وظیفه یک روحانی مستقر فقط اقامه نماز جماعت و بیان مسئله شرعی نیست بلکه یک ملجأ برای محرومین و راهنما برای همه مردم بخصوص یک الگوی صادق برای جوانان باشد.

1400/08/11