رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه:

ساماندهی مبلغین دین از ضروریات است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: ساماندهی مبلغین دین یکی از ضروریات است و مبلغین باید برای تبلیغ دین و معارف اسلامی در این زمینه تلاش کنند.

ساماندهی مبلغین دین از ضروریات است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در جلسه شورای تبلیغ شهرستان قروه گفت: در ایام و مناسبت‌های پیش رو باید حداکثر بهره‌برداری از تبلیغ دین شود و مبلغین تلاش کنند تا بتوانند برنامه های تبلیغی خوبی را اجرا کنند.

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: جلسات شورای تبلیغ به صورت مرتب و در راستای افزایش کمی و کیفی اعزام و استقرار برگزار می‌گردد و در سایه همین نشست‌ها آسیب‌های موجود به حداقل کاهش یافته است.

وی همچینین در جلسه توضیحاتی در خصوص ساماندهی نماز اداره، مجموعه‌ها و نهادهای بهره‌ بردن از حضور ائمه‌جماعات در راستای امور فرهنگی مجموعه مدنظر همچنین مصوبات جلسه گذشته پرداخت.

گفتنی است؛ جلسه شورای تبلیغ شهرستان قروه با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان قروه و روسای حوزه علمیه برادران و حوزه علمیه خواهران و اعضای شورای تبلیغ در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد.

1401/03/11