بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان

روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انتشار بیانیه‌ای یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان و با هدف بزرگداشت این روزتاریخ ساز که لرزه براندام استکبار جهانی انداخته و شور و غروری پایان ناپذیر بین آحاد جامعه متبلور ساخته، اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بیانیه ای، حمایت خود از آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

ایران اسلامی امروز در پرتو هدایت های معمار کبیر انقلاب امام رحمه الله علیه و فداکاری ها و ایثارگری های شهیدان والامقام، عزتمندانه‌ترین برهة تاریخی‌خویش را تجربه می‌کند ‌و ‌استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می برد. بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند جبهه مقاومت است. ‌باور داریم که ۱۳ آبان ۱۴۰۰ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکاست.

بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز راه و توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده بلکه هر سال با حیله و نقشه ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان های انقلابی آن ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد؛ از این رو لازم است مسئولان کشور با تدبیر و عقلانیت در راستای خدمت رسانی به مردم و کارآمد سازی انقلاب و بسظ و گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد، بصورت شبانه روزی در جهت خنثی کردن برنامه های دشمن گام بردارند.

در یوم الله ۱۳ آبان ملت انقلابی و مومن ایران در تاریخ ثبت کرده اند که قطع ید آمریکا از کشور، استقلال و برکات فراوانی در پی داشته است از این رو مسئولانی که هنوز راه نجاتشان را در گرو ارتباط با غرب می‌دانند باید بدانند که ملت انقلابی ایران دیگر این اجازه را به آن ها نخواهند داد. برجام و امثال آن ثابت کرد که آمریکا و همدستان پلیدش هیچگاه خواستار پیشرفت ایران و ایرانی نیستند. از این رو در روز ۱۳ آبان دوباره یک صدا خواهند شد تا دست آمریکا را از کشور برچینند.

برای جامعه روحانیون، هیئات مذهبی، تشکل های دینی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، مادحین و شعرای آئینی، بانوان فعال فرهنگی وتبلیغی و کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در قالب قشر تبلیغی و آگاهی بخش جامعه، به‌عنوان یک فرضیه اسلامی و وظیفه انسانی، ضرورت تام دارد که همدوش و همگام با کلیه اقشار جامعه، در گرامی داشت روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند.

این بیانیه در پایان اضافه می‌کند: فعالان و تشکل های فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با ابراز خشم و نفرت و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، هیهات من‌الذله را با شعار بیزاری از مستکبران گره خواهیم زد تا به دنیا نشان می دهند که معیار تعامل ما با جهانیان، همان سیره عاشورایی با حفظ افتخار، اقتدار و عزت است.

گفتنی است، بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت اجتماع محدود در شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد.

1400/08/11