بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد؛

همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، جانباز و آزاده در اردبیل

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، جانباز و آزاده در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت سید محسنی در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده، جانباز و آزاده دفاع که در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش به منظور تجلیل از رزمندگان روحانی و ایثارگر و همچنین الگوسازی برای نسل جوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه روحانیون همواره در خط مقدم دفاع از اسلام بوده و هستند، خاطر نشان کرد: روحانیون از جمله جهادگرانی هستند که در همه عرصه های مربوط به دفاع از کیان اسلام و انقلاب به صورت داوطلبانه وارد میدان شده و جانفشانی می‌کنند.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، سخنرانی حجت‌الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مداحی، قرائت شعر و تجلیل از خانواده شهدای روحانی، رزمندگان و ایثارگران روحانی از جمله برنامه های این همایش بود.

وی در پایان سخنان خود از تجلیل از ۷ خانواده شهید روحانی مربوط به عملیات کربلای ۵ در این همایش خبرداد و گفت: تعداد ۳۴ نفر از رزمندگان و ایثارگران روحانی نیز تجلیل و قدردانی شدند.

1400/07/04