در ششمین نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی مطرح شد؛

نتیجه جهادتبیین، « امیدآفرینی« است

ششمین نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با محوریت تبلیغ جریان ساز و جهادتبیین در تولید محتوای محرم با حضور مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از فعالان حوزه تولید محتوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ششمین نشست هم اندیشی تولیدکنندگان محتوای تبلیغی با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوایی از استان‌های مختلف در قم برگزار شد. در این نشست، حجت الاسلام جنتی -مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی- با اشاره به خلأ‌های جدی محتوایی در تبلیغ جریان‌ساز گفت: اگر بخواهیم این خلأ‌ها برطرف شود، قطعا دستگاه‌ها به تنهایی از عهده آن برنمی‌آیند، بلکه باید شبکه تولیدکنندگان محتوا شکل بگیرد.

وی افزود: اگر بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف را شناسایی کنیم تا محتوا‌های بومی ومناسب با مخاطبین مختلف تولید شود قطعا این خلأ‌ها برطرف می‌شود.

محور اصلی تولید محتوای محرم باید جهاد تببین باشد

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه این قبیل نشست‌ها، قدم اول برای برطرف کردم خلأ‌های موجود در تبلیغ جریان ساز است افزود: باید جهاد تبیین محور اصلی تولید محتوای محرم باشد. چیزی که ما ساعت‌ها درباره‌اش بحث کرده‌ایم این است که

جهادتبیینی که مورد مطالبه حضرت آقا است نتیجه‌اش باید به مسئله امیدآفرینی منجر شود.
در بخش دیگر این نشست حجت الاسلام زندوکیلی مسئول واحد راهبری محتوای تبلیغی به ارائه جدول زمانبندی تولید محتوای محرم پرداخت و تاکید کرد که باید تلاش کنیم تا محتوا‌ها در زمان مناسب آماده شود تا ۱۵ روز قبل از محرم در اختیار مبلغین قرار گیرد.

محور اصلی تولید محتوای محرم باید جهاد تببین باشد

در این جلسه نیز هریک از شرکت کنندگان، با پرداختن به محور فوق، درباره محتوایی که می‌توانند برای محرم تولید کنند گفتگو کردند. در نهایت، پیشنهاد تولید ۱۴ محصول وارد مرحله نظرسنجی دربین شرکت کنندگان گردید.
در پایان جلسه حجت الاسلام صابری تولایی از اعضای هیئت مؤسس صنف تولیدکنندگان محتوا، پیش‌نویس اساسنامه این صنف را ارائه کرده و برای تکمیل آن از همه تولیدکنندگان محتوا دعوت به همراهی کرد.

1401/03/24