به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛

افتتاح کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) در امیدیه برگزار شد

مراسم افتتاحیه کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مسئول دارالقرآن امام علی، جمعی از مربیان پرورشی مدارس، دانش آموزان و اولیا آنها با اجرای شاد عمو جمعه و سرود سلام فرمانده در مرکز دارالقرآن امام علی( ع) آموزش و پرورش امیدیه برگزار شد.

افتتاح کلاس‌های تابستانه دارالقرآن امام علی (ع) در امیدیه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش امیدیه از افتتاح کلاس‌های تابستانی دارالقرآن خبر داد.

حاتم شریفات، معاونت پرورشی و تربیت بدنی امیدیه، در گفت و گو با پانا ضمن تشکر از حضور فعال و علاقمندانه دانش آموزان و مشارکت مسئولانه اولیا و اهتمام مدیر دارالقرآن امام علی (ع) امیدیه بر اهمیت و ارزش قرآن و کلاس های قرآنی و مخصوصاً یادگیری و عمل به مفاهیم و آموزه های قرآنی در کنار آموزش قرائت و حفظ آن تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: «دانش آموزان باید به بهترین شکل ممکن اوقات فراغتشان پر شود و قرآن بهترین هدیه الهی برای دانش آموزان ما است.»

مریم حسن زائری، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در ادامه ضمن تشریح فعالیت های این مرکز گفت: «از جمله فعالیت‌های دارالقرآن امام علی (ع) حضور در مدارس و شناسایی دانش آموزان مستعد قرآنی و آموزش آنها توسط مربیان و کارشناسان دارالقرآن و برگزاری جلسات پیگیری در این خصوص است.»

مدیر دارالقرآن امام علی(ع) افزود: «در این مرکز برگزاری مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در سطح شهرستان انجام می‌شود. همچنین به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان آماده سازی آنها برای حضور در مسابقات استانی بخش دیگری از فعالیت‌های این مرکز است و هر ساله تجلیلی از دانش آموزان برتر قرآنی انجام می شود.

وی در پایان با اشاره به شروع فعالیت تابستانه گفت: برنامه ریزی این کلاس ها به شکلی است که محیط این فعالیت ها همراه با شادی و نشاط مضاعف باشد تا دانش آموزان بتوانند به خوبی از اوقات فراغت خود بهره ببرند.

1401/03/24