فعالیت 10کانون فرهنگی تبلیغی در شهرستان بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از فعالیت ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 10کانون فرهنگی تبلیغی در شهرستان بانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی دارای مجوز فعالیت، از جمله تشکل‌هایی هستند که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی، توسعه گستره‌ی تولیدات و محصولات فرهنگ‌دینی و رشد افکار و استعدادهای جوانان در سطح جامعه راه‌اندازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای واگذاری و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تداوم آن به مردم که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز است، کانون‌های فرهنگی تبلیغی را طراحی کرده است.

وی افزود: طراحی برنامه‌های متنوع، مفید و موثر فرهنگی دینی در سطح جامعه با هدف جذب و استفاده از ظرفیت جوانان، از جمله مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه اضافه کرد: در شهرستان بانه ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال وجود دارد که مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه هستند.

وی عنوان کرد: امسال طی چند ماه گذشته شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی از طرف کانون‌های فرهنگی بوده‌ایم و خوشبختانه نوجوانان و جوانان شهرستان مشارکت خوبی داشته و دارند، جا دارد مسئولان امر هم نسبت به حمایت مالی از این کانون‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام شرعی، کارگاه‌های آموزشی و گردشی و تفریحی فعالیت دارند.

مراحل ثبت و تأیید ۴ کانون فرهنگی دیگر در دست اقدام است که بزودی مراحل ثبت و صدور مجوز آنها انجام خواهد شد.

1401/03/25