استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود

حجت الاسلام جهانگیری گفت: استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود.

استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه توکهور هشت بندی به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت :انسان بلند همت دو ویژگی دارد بردباری و عدم شتاب در کار ها ، در برابر دشواری ها جزع و فزع نمیکند و در برابر آزار  دیگران فورا دست به انتقام نمی زند و بردباری به خرج می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری به شهادت دکتر چمران اشاره کرد وایشان را عارف وارسته ، مجاهد در راه خدا معرفی کرد و اظهار داشت:یک جوان نخبه ایرانی موفق به کسب رشته های ممتاز جهانی می شود و حتی استاد ایشان مرحوم چمران را فردی نخبه و موفق معرفی میکند.

وی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام خمینی (ره)اشاره کرد و از فعالیت های مبلغین در عرصه تبلیغ دین مبین اسلام قدردانی کردند و خواستار بهرمندی بیشتر مردم از ظرفیت مبلغین منطقه شد چرا که استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود.

خطیب نمازجمعه توکهور هشت بندی گفت: همچنین از حضور استاد برجسته کشوری در عرصه  قرآنی جناب دکتر طالبی خبر دادند که مردم و مبلغین را به استفاده بیشتر از این فرصت ارزشمند سفارش کرد ایشان به مدت دو هفته مشغول آموزش قرآن بصورت تخصصی در منطقه می باشند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در کنار  تلاش ها و شرارت هایش مطرح کرده حس محاصره را برای مردم ایران بوجود می آوریم و مردم را از جمهوری اسلامی فاصله می اندازیم اما به لطف خداوند ملت شریف ما تحریم ها و محاصره های شدید تری را پشت سر گذاشتند و ناکامی اسرائیل را در این زمینه هم  نشان خواهند

1401/03/28