سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

انسان‌سازی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، انسان‌سازی و تربیت دینی و اخلاقی انسان‌ها در طول دوران‌های تاریخی است.

انسان‌سازی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: شناخت دین کاری تخصصی است و در راستای عملکرد بهتر دین در سطح اجتماع، باید مخاطبان و جامعه و نیازهای آنان را شناخت.

وی هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و تربیت نسل بشر براساس آموزه‌های دینی و قرآنی دانست و افزود: مخاطب شناسی، تدوین پیام، نیازسنجی و بررسی خواسته‌های مخاطبان و تخصص‌های میان رشته‌ایی را سازمان تبلیغات اسلامی بر عهده گرفته است.


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی و دینی با موضوع جهاد تبیین و گفتمان‌ سازی دینی است که با توجه به سن مخاطبان از گفتمان‌های اقشار مختلف دانش آموزی، دانشجویی، مناسبتی و حوزوی تشکیل می‌شود.


وی در ادامه افزود: برپایی کارگاه‌های آموزشی با موضوع جهاد تبیین، تببین بیایه گام دوم انقلاب، خانواده، اعتیاد، اهمیت حجاب و عفاف و سواد رسانه‌ایی نیز از جمله اقدامات اقدام انجام شده در راستای پیشگیری از آسیب‌های احتماعی و آموزش و آگاهی در سطح جامعه است.


حجت الاسلام عارف رازیانی همچنین به تجاری بودن شهر بانه اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت مبادله‌گری و پذیرش گردشگران از نقاط مختلف کشور بانه، در حوزه اصناف و بازاریان و اقشار تأثیرگذار نیز کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ناشی از بی حجابی یا بدحجابی برگزار خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: امور قرآنی بسیار گسترده است و از اوایل انقلاب تاکنون به صورت تخصصی زیر نظر دارالقرآن کشوری امور قرآنی را انجام داده‌ایم اما همچنان همه تشکیلات زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان از مهمترین فعالیت‌های انجام شده زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی را ایجاد ۱۷ خانه‌ قرآنی شهری و روستایی و همچنین ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی دانست که در تمام طول سال به داوطلبان آموزش قرآنی و فرهنگی می‌دهند.

1401/03/29