حجت الاسلام غلامی خبر داد:

سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت در قم برگزار می‌شود

قائم مقام بنیاد هدایت گفت: سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت با هدف بررسی سند ملی مسجد در قم برگزار خواهد شد.

سومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت در قم برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا غلامی، با اشاره به برگزاری سومین نشست بنیاد هدایت افزود: این نشست در روز دوشنبه هفته جاری در شهر مقدس قم و ساختمان بنیاد هدایت برگزار می شود.

وی با بیان این نکته که اعضاء هیات امناء همه از صاحب نظران در حوزه امامت هستند، اظهار کرد: سند ملی مسجد و مسائل پیرامون حلقه های و مباحثه درباره برنامه های اساسی بنیاد هدایت در این جلسه یه بحث گذاشته خواهد شد.

قائم مقام بنیاد هدایت به معرفی اعضای هیات امناء بنیاد هدایت پرداخت و افزود: آیات موسوی جزایری، مهدوی، میرباقری و حجج اسلام والمسلمین رحیمیان، عابدینی، مشهدی آقایی، ماندگاری، عالی، رفیعی، نظافت، پناهیان، برادران، حسینی اراکی، قمی، میرمحمدیان و همچنین محمد مهدی دادمان اعضای هیأت امنای بنیاد هدایت هستند.

غلامی بر پاسخگویی به سوالات بنیادی حوزه امامت تاکید کرد و گفت: بدین منظور کتاب منظومه سوالات بنیاد هدایت که متشکل از ۱۱۰ سؤال مبنایی در حوزه امامت است را تدوین و در اختیار اعضاء هیئت امناء قرار داده ایم تا این عزیزان با پاسخگویی به این سؤالات زمینه ساز ارتقاء گفتمان امامت شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد هدایت در سال گذشته و چشم انداز مجموعه در سال جاری بخش دیگری از این نشست خواهد بود.

گفتنی است اولین و دومین نشست هیات امناء بنیاد هدایت در شهرستان های قم و دماوند در طی دوسال گذاشته برگزار شده بود و باردیگر قم و ساختمان بنیاد هدایت میزبان اعضا هیات امناء خواهد بود.

1401/03/30