به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه

برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان بانه

به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه میز خدمت در مساجد این شهرستان برپا شد.

برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان بانه

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام عارف رازیانی- رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان بانه -به منظور بازدید و بررسی مشکلات مساجد با حضور رئوف کدخدایی مسئول مرکز بزرگ اسلامی در مساجدنور، مولوی، توحید، جامع، حسینیه و روستای مجسه با ائمه جماعات ماموستایان عبدالرحمان خدایی، ماموستا جمال کریمی، ماموستا محمد کریمی، ماموستا محمد علیزاده و ماموستا امامی دیدار و گفتگو کرد و به سؤالات مردمی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این نهاد در زمینه‌های مختلفی مانند فرهنگی، مبلغین، امور مساجد و روحانیون پاسخ داده شد. 

حجت الاسلام عارف رازیانی در این دیدار اظهار داشت: به فرمان امام راحل(ره) این سازمان تاسیس شد تا خدمات خوبی در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغ دین مبین اسلام در سراسر کشور ارائه دهد.

وی افزود: امسال به مناسبت سالروز تبلیغات اسلامی برنامه‌های متنوعی از جمله تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع‌مقدس، دیدار با خانواده شهدای تبلیغ، تجلیل از برترین های تبلیغ، فراخوان مسابقه پیامکی، دیدار با روحانیون و فعالان عرصه تبلیغ، تشریح عملکرد یکساله در مسجد جامع، حضور در همایش استانی و تکریم و تجلیل مبلغان و میز خدمت در مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان با اشاره به گسترش میز خدمت در روستاهای این شهرستان عنوان کرد: در پایان خرداد نیز میز خدمت در بخش آرمرده با حضور ائمه جماعات ۲۰ روستا با حضور مسئولین کلیه ادارات برگزار و مشکلات روحانیون و مساجد بررسی شد.

 

1401/04/01