در آستانه اربعین حسینی؛

شماره چهارم مجله «نهضت» منتشر شد

چهارمین شماره ماهنامه «نهضت» در ۶۴ صفحه منتشر شد. گزارش ویژه این شماره، نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بارسانه‌ها است که حاشیه‌های جذابی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این شماره از ماهنامه گزارشی مستند درباره برپایی پرشور مراسم ماه محرم توسط هیئتی‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با عنوان » ما نسل به نسل در پناهت هستیم» منتشرشده است پرونده «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» شامل چگونگی برگزاری مراسم ماه محرم در شرایط کرونا، گفت‌وگو با مداحان و پیر غلامان اهل‌بیت (ع)، اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی برای سیاه‌پوش کردن ایران و ویژه‌برنامه‌های محرمی رسانه ملی که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی تهیه‌شده است.

برنامه گسترده سازمان تبلیغات اسلامی درباره پویش «نسل حسینی» یکی دیگر ازویژنامه‌های این شماره از ماهنامه نهضت است که در آن با «مجید باباخانی» مدیرکل تشکل‌های سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام «محمد برمایی» و «طیبه کافی»  خواهر شهید گفت‌وگو شده است. در پرونده اربعین حسینی علاوه بر پرداختن به خاطرات اربعینی چهره‌های نام‌آشنا با حجت‌الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» درباره پدیده اربعین گفت‌وگو شده است. مهمان ویژه این شماره «علی آقا محمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

1400/08/12