از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد

دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم

در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش قرآن کریم، دوره های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا در زنجان برگزار و برای ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان در دوره گواهینامه پایان دوره از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلغیات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب گفت: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش قرآن کریم، دوره های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا در زنجان برگزار و برای ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان در دوره گواهینامه پایان دوره از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعطا شد.

وی اظهار داشت: این دوره ها طبق تفاهمنامه صورت گرفته با نیروهای مسلح به مدت ۶۰ ساعت و به صورت حضوری و با حضور ۵۰ نفر قرآن آموز وظیفه در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره ها شامل دروس، روش تدریـس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی«بخش خوانی، کلمه خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی)»، احکام عمومی و احکام قرآنی بوده و قرآن آموزان پس از موفقیت در آزمونهای پایانی، گواهینامه مربوطه از طرف اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی دریافت کردند.

1401/04/05