ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی تشکیل شد

ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.

ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، ستاد غدیریه شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار و سایر اعضا در دفتر فرماندار شهرستان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای محترم بابت اهتمام به حضور در جلسه، اظهار کرد: ماه ذی الحجه ماهی است که در واقع متعلق به امیرالمومنین علی (ع ) است و باید در آن به شکل ویژه به فعالیت ویژه درباره فرهنگ غدیر پرداخته شود.

در ادامه ادریس قریشی، فرماندار شهرستان  بیان داشت: یکی از پیام های مهم غدیر پیوستگی دقیق و به جای دین و سیاست بوده است و ما نیز باید به این موضوع توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی گفت: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است که باید به واسطه بزرگی آن کارهای بزرگی نیز برای آن صورت پذیرد و اگر ما بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر برای آن برنامه های ارزنده ای انجام دهیم آن گاه رسالت خود را به سرانجام رسانده ایم.

فرماندار شهرستان ابوموسی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که ما باید در این مناسبت ها مدنظر قرار دهیم موضوع جهاد تبیین و بیان کارهای بسیار خوبی است که در طول 4 دهه از گذشت انقلاب صورت پذیرفته است.

وی گفت: اگر ما بتوانیم طرح جشن ازدواج آسان را در این ایام در شهرستان راه اندازی کنیم و به صورت ویژه به آن بپردازیم هم توانسته ایم جوانان را به سروسامان برسانیم و هم توانسته ایم برای جوانان شهر امیدآفرینی را که از منویات مقام معظم رهبری است، معنا کنیم.

قریشی تصریح کرد: اگر هریک از ما در مسئولیت های خود کارها را به خوبی به پایان برسانیم، زمانی که مأموریت و خدمت ما در یک سنگر به پایان می رسد آنچه از ما به می ماند دعای خیر و نام نیکی است که ما از خود به یادگار می گذاریم.

1401/04/07