تسلیت «حجت‌الاسلام والمسلمین قمی» در پی در گذشت خانم «سبا بابایی»

رئيس سازمان تبلیغات اسلامی،با صدور پيامي درگذشت حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) - مادر شهید محمد بابایی- را تسلیت گفت.

 

 

پیام تسلیت «حجت‌الاسلام والمسلمین قمی» در پی در گذشت حاجیه خانم «سبا بابایی»

 

به گزارش نهضت، حجت ‌الاسلام و المسلمين محمد قمي رئيس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پيامي درگذشت حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) والده شهید محمد بابایی را تسلیت گفت. متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مهاجر سرزمین آفتاب اُم‌الشهید حاجیه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) والده بزرگوار شهید محمد بابایی -تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس- موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

مادر مؤمنه و پاک‌طینتی که از رهیافتگان و پاک‌ضمیران عصر خویش و دلباختگان انقلاب و آرمان خمینی کبیر(ره) بود و زیر سایه اسلام ناب محمدی عزت‌مندانه و فداکارانه برای اعتلای فرهنگ والای دینی، انقلابی و انسانی تلاش و زیست نمود و پس از تحمل دوره‌ای بیماری به فرزند سربلند و شهیدش پیوست. فرزندی از زمره سربازان و دلاوران حضرت روح الله(ره) که خون سرخش خاک گرم کربلای ایران اسلامی عزیز را آبیاری و استوار نمود.

ضایعه فقدان آن مخدره را به خانواده محترم بابایی و بازماندگان شریف و محترم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای روح بلند آن فقیده سعیده علو درجات و حشر با اولیائش و برای همه وابستگان و بازماندگان صبر، اجر و استواری بر طریق ایشان و فرزند شهیدش مسئلت دارم. 

محمد قمی
۱۰ تیر ۱۴۰۱ شمسی
۱ ذی الحجه ۱۴۴۳ قمری

1401/04/11