سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مورد تاکید مقام معظم رهبری است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، به‌عنوان مهمترین مجموعه‌هایی می‌باشند که در سطح کشور فعالیت‌های مردمی داشته و مردم محور هستند و فعال بودن و گسترش آن‌ها بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، مورد تاکید مقام معظم رهبری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه  در جلسه ساماندهی و هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: هر چقدر مساجد، مراکز فرهنگی و قرآنی فعال‌تر باشند، نقش آن‌ها در مدیریت صحیح محلات و به تبع آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور بیشتر می‌شود.

 

حجت الاسلام عارف رازیانی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده میزان آسیب‌های اجتماعی در کشور، عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهند اقشار تأثیرگذار و مراکز فرهنگی می‌توانند در جلوگیری ازانحرافات اجتماعی تأثیرگذار باشند، بنابراین ما باید زمینه گسترش حضور گروه‌های توانمند اجتماعی در راستای هدایت جامعه به‌ویژه قشرکودکان و نوجوانان را فراهم کنیم.

 

 وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه ساماندهی، نظارت بر فعالیت‌ها، بروزرسانی و رصد برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در سال ۱۴۰۱ بر اساس شرایط و قوانین اساسنامه و شرایط فعلی جامعه است و تلاش در جهت ترویج فرهنگ دینی و توسعه فعالیت‌های فرهنگی جزو اولویت‌های این نهاد است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه همچنین گفت: بر اساس آمارهای رسمی و آمار بالای آسیب‌های اجتماعی ایجاب می‌کند کانون‌های فرهنگی تبلیغی در عرصه فرهنگی و جذب قشرنوجوان و جوان فعالیت‌های جذاب خود را به نمایش بگذارند.

 

حجت الاسلام عارف رازیانی در پایان ضمن تأکید بر تعامل بین کانونها، سازمان اظهار داشت، بمنظور بروزرسانی و تأیید فعالیت کانونها در سطح شهرستان لازم است کلیه کانون‌های فرهنگی تبلیغی گزارش سه ماهه اول سال جاری را به این اداره ارسال کنند و موسسین کانونهای فرهنگی گواهی عدم سوء پیشنیه را تهیه و در پرونده کانونها قرار دهند.

 

1401/04/14