رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: واقعه غدیر خم دارای پیام‌های بسیار ارزشمندی است که پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است.

پیروی از ولایت مهمترین پیام غدیر است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در جلسه هماهنگی برنامه غدیر که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: تفکر ولایت‌مداری از پیام‌های مهم واقعه بزرگ غدیر محسوب می‌شود و برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید پر محتوا و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برگزار شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا افزود: روز غدیر فرصت و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با ولایت و تداوم حکومت دینی بر جامعه بشری است.
وی همچنین بر معرفی واقعه غدیر فراتر از استان و کشور‌ها بلکه در تمامی جهان تأکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی در گرامیداشت و بهره معنوی مردم در این روز ارزشی موجبات تبیین ارزش غدیر خم میان مردم فراهم خواهد ساخت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: واگذاری کار‌ها به مردم به‌ویژه در بخش‌های مذهبی و فرهنگی به مراتب بازدهی مطلوبی و موثر تری را به دنبال داشته است پس باید تمام مناسبت‌ها و آیین‌ها مذهبی بر این اساس برنامه ریزی و تدوین شود.
وی درپایان با اشاره به اهمیت واقعه غدیر افزود: به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ ولایت، انتقال فرهنگ ولایت و امامت به نوجوانان و نسل‌های آینده، ترویج و توسعه فرهنگ غدیر و ولایت و امامت و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات واقعه غدیر خم در این شهرستان بازسازی می‌شود.

1401/04/14