مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۸۰۰ نقطه استان

حجت‌الاسلام طاهری ضمن تبریک فرا رسیدن عرفه از برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان در 800 نقطه استان بوشهر خبر داد.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۸۰۰ نقطه استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری 17 تیر 1401 اظهار داشت: در ایام دهه ذی الحجه قرار داریم دهه بسیار بابرکتی که هم اعمال ویژه ای دارد و هم به واسطه حضور حاجیان در صحرای عرفات و در ایام حج در کنار خانه خدا به اعمال ویژه مشغول هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم ما همیشه تعلق دارند نسبت به اعمالی که در این دهه انجام می‌شود؛ چه نماز دهه اول ذی‌الحجه که بین نماز مغرب و عشا انجام می‌شود و چه دعای عرفه که در روز نهم ذی‌الحجه اقامه می‌شود.
 وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بحمدالله امسال در سطح استان هم به صورت پر رونقی ما برگزاری مراسم دعای عرفه را که دعای امام حسین علیه السلام هست را شاهد هستیم و در ۸۰۰ نقطه از استان دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان را شاهد خواهیم بود.
 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: ان‌شاءالله که خداوند متعال این توفیق را به ما بدهد که با نزدیک شدن به این مناسک الهی از نظر روحی و معنوی جان خود را با آب طهور معارف الهی بشوییم و نزدیکتر بشویم به وجود مقدس پروردگار.

1401/04/17