رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

مطالبه‌گری تشکل‌های مردمی، نهادینه شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: مطالبه گری توسط مسئولین تشکل های مردمی و خصوصاً مسئولین موسسات و خانه‌های قرآنی در برنامه‌های فرهنگی و دینی باید نهادینه شود.

مطالبه‌گری تشکل‌های مردمی، نهادینه شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در نشستی که با مسئولین مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان دهگلان که در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید ضمن تشکر از زحمات مسئولین مؤسسات و خانه های قرآنی، اظهار داشت: مطالبه گری باعث تقویت و ارتقای فکری و فرهنگی شده و در کارهای فرهنگی و دینی یک ضرورت است.

حجت الاسلام محمد ابراهیم مولازاده راد افزود: مطالبه گری در کارها و برنامه‌های فرهنگی و دینی یک ضرورت و نیاز است و اگر به نحو شایسته و صحیحی انجام گیرد شاهد ارائه طرح‌ها و راهکارهای بهتر فرهنگی و قرآنی خواهیم بود.

وی همچنین عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی است برخاسته از متن مردم و مسئولین تشکل‌ها و موسسات قرآنی و دینی نیز بصورت شفاف و منطقی مطالبات فرهنگی و درخواست‌های حمایت خویش را مطرح نموده و مسئولین امر نیز باید نسبت به پیگیری مطالبات تا اخذ نتیجه اقدام نمایند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه گفت: آن دسته از افرادی که مطالبه‌گری می‌نمایند حتماً باید معضلات و مشکلات پیش روی کار فرهنگی و دینی را بدرستی بشناسند سپس آن‌ را به شیوه اصولی بیان و راهکارهای لازم را نیز ارائه نمایند.

وی در پایان افزود: برنامه‌ریزان و کارگزاران فرهنگی نیز باید به نوبه خود مسئولانه و مجاهدانه نسبت به انجام و پیگیری مطالبات اقدام نمایند و خودِ مطالبه گری حتماً باید تبدیل به یک گفتمان سازنده در بین تشکل های مردمی و مؤسسات قرآنی شود و حتماً باید به این نکته توجه داشته باشیم که مطالبه گری آثار و فاید بسیار زیادی دارد و باعث رشد و ارتقای برنامه های فرهنگی و دینی به لحاظ محتوایی می‌شود.

1401/04/18