مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مبلغین و روحانیان از مهمترین و مؤثرترین افراد در نشر اسلام حقیقی هستند

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: مبلغان روحانی یکی از مهمترین و مؤثرترین افراد در نشر اسلام حقیقی هستند که در جامعه به روشنگری و جهاد تبیین می‌پردازند.

مبلغین و روحانیان از مهمترین و مؤثرترین افراد در نشر اسلام حقیقی هستند

 

به گزارش نهضت اسلامی، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در همایش علمی تخصصی جهاد تبیین در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: مبلغان روحانی از مهمترین و مؤثرترین افراد در نشر اسلام حقیقی هستند که با کلام نافذ، اراده قوی و نیت پاک خود در جامعه به روشنگری و جهاد تبیین می‌پردازند.

گرزین تصریح کرد: علما و روحانیان مبارز در طول تاریخ هرگز ناامید نشدند و دست از تلاش برنداشتند و ما مدیون از خودگذشتگی و ایثار آنها هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در خباثت دشمنان دین همین بس که خصوصی‌ترین روابط انسانی را به فضای مجازی بردند و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفتند.

وی تصریح کرد علی رغم تمام تلاش‌های دشمنان برای فروپاشی خانواده‌ها و به انحطاط کشیدن جوانان در فضای مجازی قدرت واقعی هنوز هم در دنیای حقیقی و در دست منابع انسانی قرار دارد و مبلغان باید با مجهز کردن خود به سلاح ارتباط‌ گیری و مهارت‌های سخنوری به جنگ دشمنان مجازی بروند.

گرزین اضافه کرد: اراده انسان، نیت و زبان بدن انسان‌ها در افراد تأثیر گذار است و این نقطه قوت جبهه حق و مبلغان دین است که در مجالس مذهبی و منبرها از آن بهره می‌برند و دشمنان از آن محروم هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جهاد تبیین با استفاده از ارتباط چهره به چهره از مزیت‌های بزرگ مبلغان دین است که دشمن هرگز نمی‌تواند آن را فتح کند مگر آنکه خدای ناکرده مبلغان کوتاهی کرده و تسلط به مهارت‌های ارتباط‌گیری را از دست بدهند.

1401/04/18