رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

مبلغان دینی باید نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشند

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد گفت: امروز جهت مقابله با ترفندهای سوء دشمن نیاز است که تمام مردم با روشنگری روحانیون و مبلغان دینی و مبشرین فرهنگی نسبت به مسائل روز و مبتلا به جامعه آگاهی داشته باشند.

مبلغان دینی باید نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشند

به گزارش نهضت؛ حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در نشست با جمعی از مبشرین فرهنگی دهگلان که در اداره تبلیغات اسلامی اين شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آینده؛ کشور به دست جوانان اداره خواهد شد و مدیریت، اقتصاد، سیاست، صنعت و... به‌دست آنان است لذا بايد جوانان تمامی آموزش‌های مورد نیاز را ببینند و یکی از این آموزش‌ها آگاهی نسبت به ترفندهای دشمن و راه‌های مقابله با آن است که باید توسط روحانیون و مبشرین فرهنگی نسبت به این امر اهتمام لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام محمد ابراهیم مولازاده راد افزود: ان‌شاءالله با حضور جوانان ولایی، غیور، بابصیرت و آشنا به مسائل روز شاهد خنثی شدن تبلیغات سوء دشمنان انقلاب خواهیم بود.

وی در خصوص حضور روحانیون و مبلغین در جامعه عنوان کرد: امروز بیشتر از هر روز دیگری جامعه به روحانیون و مبلغین دینی و مبشرین جهت آگاه سازی و ارتقاء بصیرت نیازمند است.

در ادامه این نشست مبشرین فرهنگی حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش پرداخته و راهکارهای لازم را ارائه نمودند.

گفتنی است، در پایان جلسه از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان با اهداء لوح تقدیر از زحمات مبشرین فرهنگی  اين شهرستان تقدیر شد.

1401/04/25