مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه خبر داد:

اجرای مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه از ۲۱ لغایت ۲۷ تیرماه اجرا می شود.

اجرای مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» در زیرکوه

حجت الاسلام«احمد اسماعیلی» از بیرجند اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم فرهنگی و تلاش دشمن جهت ایجاد و گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه شاهد حملات و تهاجم دشمن به سمت فرهنگ عفاف و حجاب هستیم.

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: عفاف و حجاب یکی از پر اهمیت ترین موضوعاتی است که می تواند در جهت حل معضلات فرهنگی جامعه بسیار کمک کند و متاسفانه فضای مجازی سبب ترویج بی حجابی در جامعه شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «حجاب عزت است یا اسارت» گفت: کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟»، گفت وگویی دوستانه جهت رعایت وظایف و مسئولیت‌های دینی و اجتماعی است تا گامی جهت حل مشکلات و معضلات خانواده و جامعه باشد. 

 

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب با همکاری مرکز نیکوکاری فرهنگی ظهور، مسابقه کتابخوانی حجاب عزت است یا اسارت را برگزار می کند. 

 

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در خصوص زمان برگزاری این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه از 21 لغایت 27 تیر ماه با هدف ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و رعایت حجاب و عفاف در جامعه برگزار می شود و پس از پایان مهلت به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: منبع سوالات این مسابقه از کتاب «حجاب عزت است یا اسارت؟» نوشته «محمد صادق ذبیحی» بوده و علاقمندان می توانند به صورت رایگان از اداره تبلیغات اسلامی دریافت کنند.

1401/04/25