با حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ؛

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد

با استفاد ه از سامانه شمع برای نخستین بار و با فرآیندی ساده، مردم می‌توانند از طریق این سامانه، برای مجالس و محافل مذهبی خود سخنران دعوت کنند.

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد.

به گزارش نهضت، صبح امروز سامانهٔ «شمع» با حضورحجت الاسلام رضا عزت زمانی - معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات و مدیرکل اداره امور مبلغین کشور - رونمایی شد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در این برنامه رونمایی؛ راه‌اندازی سامانهٔ «شمع» را خدمتی بزرگ به عرصهٔ تبلیغ در راستای  توسعه دایرهٔ مخاطبین و کمک به جریان مبلغ و تبلیغ درعرصه جهاد تبیین عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام محمد جنتی - مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی – نیز هدف از طراحی و راه‌اندازی این سامانه را ساماندهی، هوشمندسازی و تسهیل‌گری جریان تبلیغ در کشور دانست و گفت: این سامانه از سه ضلع مبلغان، مردم و کارشناسان تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها تشکیل شده و هر ضلعِ آن خدمات مختلفی ارائه خواهند داد. این درحالی است که برای نخستین بار و با فرآیندی ساده، مردم می‌توانند از طریق این سامانه، برای مجالس و محافل مذهبی خود سخنران دعوت کنند.

سامانهٔ «شمع» رونمایی شد.

مدیر کل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه لیستی از سخنرانان به تفکیک استان و شهرستان به همراه رزومه و نمونهٔ سخنرانی‌های آنان در سامانه شمع قابل مشاهده است افزود: مبلغان می‌توانند با ورود به صفحه پیشخوان این سامانه، اطلس تبلیغی استان‌ها را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام جنتی همچنین از عضویت نزدیک به ۶۰ هزار مبلّغ در سامانه شمع خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۳ هزار و ۲۲۰ بستر تبلیغی در کشور معرفی شدند که بزودی این بسترها به 5 هزار خواهند رسید.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مبلغان آماده اعزام به این ظرفیت‌ها هستند از بهینه‌سازی و هوشمندسازی بخش مهمی از میدان تبلیغ در یک سال آینده خبر داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با قابلیت‌های مختلف سامانه شمع، مدیریت تبلیغ برای مدیران شهرستان‌ها دقیق‌تر خواهد شد.

1401/04/25