سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد:

دهه ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است

حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به مناسبت عید سعید غدیر بیان کرد: دهه ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است.

دهه ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد به مناسبت عید سعید غدیر بیان کرد: ولایت امیرمؤمنان علی(ع) از مهمترین امور دین است که در غدیرخم اتفاق افتاد، با این اتفاق دین کامل شد و رسول خدا (ص) رسالت خود را به اتمام رسانیدو یکی از مسائل مهمی که در آخرت از انسان پرسیده می‌شود امر ولایت است و این همان جانشینی خداوند در زمین است.

رستمی تعظیم شعائر الهی را نخستین وظیفه مسلمان در دهه ولایت دانست و افزود: فاصله زمانی عید قربان تا عید سعید غدیر، ایامی مبارک بوده و از قداست ویژه ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام رستمی در تکمیل سخنان خود بیان داشت: البته در این خصوص باید توجه شود که محتوای سخنرانی ها و مداحی ها از آیات شریف قرآن کریم گرفته شود. دست کم سیصد آیه در قرآن کریم پیرامون امیرمؤمنان و ائمه اطهار علیهم السلام وجود دارد که با وجود این آیات، نیازی به اشعار افراطی نیست؛ بنابراین از خواندن اشعار و بیان سخنانی که بهانه دست دشمن می دهد، باید پرهیز جدی شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد افزود: هفته ولایت، فرصت ارزشمندی برای تمرین پیروی از اهل بیت علیهم السلام است.

1401/04/28