معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

برگزاری دوره‌های آموزشی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی کردستان است

حجت‌الاسلام رستمی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار یکی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی استان به شمار می‌رود.

برگزاری دوره‌های آموزشی از اولویت‌های تبلیغات اسلامی کردستان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با روابط عمومی این اداره‌کل اظهار کرد: تبلیغات اسلامی کردستان در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی اقشار تاثیرگذار با موضوعات مختلف می‌کند و در این راستا در روزهای یکم و دوم مرداد ماه با برگزاری دوره ارتقای توانمندی مبلغین زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مبلغین استان کردستان را فراهم کرد.

 

وی افزود: این اقدام با همراهی بنیاد جامعه پردازی هدایت و با مشارکت حوزه‌های علمیه، دفتر نماینده ولی فقیه و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کردستان انجام شد.

 

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی مخاطبان گامی موثر است که اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان همواره این مهم را دنبال می کند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی در سالجاری ویژه مبشرین فرهنگی، مسئولان هیئات مذهبی، کانون‌های مداحان و دوره های آموزشی قرآنی در استان برگزار می‌شود.

 

1401/05/03