پس از دو سال تعطیلی کرونایی؛

آغاز دوره های آموزش حضوری موسسه قرآنی هجرت خلخال

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز دوره های آموزش حضوری موسسه قرآنی هجرت خلخال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی به اجرای فعالیت های آموزشی در موسسات و مراکز قرآنی اشاره کرد و گفت: موسسات قرآنی با موضوع قرار دادن علوم قرآنی و سیره اهل بیت (ع) در برنامه ها، اهداف و خدمات خود، نقش بسزایی را در گسترش فرهنگ اسلامی ایفا می‌کنند.

وی موسسه قرآنی هجرت شهرستان خلخال را از موسسات فعال در سطح کشور عنوان کرد و گفت: این موسسه با مسئولیت سید محمد ذکی نقیب از سال ۱۳۶۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در این راستا با اجرای فعالیت های قرآنی و توسعه کلاس ها در چند سال اخیر، بیش از ۱۱ دوره آموزش تربیت معلم قرآنی برگزار کرده که چهار مورد در شهر هشجین بوده و در این دوره ها تجوید، روخوانی، روانخوانی و مفاهیم مد نظر بوده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز کلاس های قرآنی در موسسه هجرت پس از محدودیت های کرونایی خبر داد و افزود: کلاسهای قرآنی در موسسه قرآنی هجرت خلخال در رشته های حفظ، صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روخوانی، دوره آموزشی ویژه خردسالان باروشهای دیداری، شنیداری و اشاره برای حضور عموم علاقمندان در رده های سنی مختلف دایر است.

حجت‌الاسلام صابر گفت: برنامه کلاس های موسسه به صورت حضوری و مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی با تعداد محدود و برنامه منظم حضور متعلمین در ساعات مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان برای ثبت نام از تاریخ ۲۳ آبان تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ می توانند با شماره های ۰۹۱۴۸۱۹۱۵۲۲ و ۳۲۴۲۷۴۳۰ تماس گرفته یا به صورت حضوری به آدرس موسسه قرآنی هجرت خلخال واقع در خیابان امام خمینی (ر ه)، ‌مقابل بانک ملی، کوچه وحی، پشت مدرسه مولوی مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: پس از اتمام هر دوره، مدرک پایان دوره به قرآن آموزان اعطا خواهد شد.

1400/08/23