همکاری و هم اندیشی مستمر روحانیون بامسئولین بهداشت و درمان تربت جام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام ازهمکاری و هم اندیشی مستمر روحانیون اداره تبلیغات اسلامی بامسئولین بهداشت و درمان این شهرستان خبرداد.

همکاری و هم اندیشی مستمر روحانیون بامسئولین بهداشت و درمان تربت جام

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید علینقی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام در گفتگو با رابط خبراداره، از همکاری مستمر روحانیون و مبلّغین اداره تبلیغات اسلامی با مسئولین بهداشت و درمان جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا خبرداد.

هاشمی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، روحانیون و مبلّغین اداره تبلیغات اسلامی تربت جام جهت مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به آسیب دیدگان و رفع مشکلات مردم، همکاری مستمر و نزدیکی با دانشکده علوم پزشکی و خانه های بهداشت شهری و روستای دارند و ضمن کمک به ضدعفونی معابر و مکان های عمومی و خصوصی، نسبت به تهیه وسایل بهداشتی و تهیه بسته های حمایتی موادغذائی برای آسیب دیدگان به کمک خیّرین همکاری مطلوبی داشته اند.

یادآورمی شود:روحانیون اداره تبلیغات اسلامی تربت جام همچنین جهت تشویق مردم و اقشار مختلف به زدن واکسن، جلسات مستمر سخنرانی در مساجد، مدارس و مکان های عمومی برگزار می‌نمایند.

1400/08/24