مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز خبر داد:

اهدای ۲۹ دستگاه کولر به نیازمندان سقزی

مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز از اهدای ۲۹ دستگاه کولر به نیازمندان شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با مشارکت و حمایت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) و اداره تبلیغات اسلامی سقز انجام شد.

اهدای ۲۹ دستگاه کولر به نیازمندان سقزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، اسماعیل گنجی بابامیری مسئول گروه‌های جهادی شهرستان سقز اظهار کرد: با شناسایی 29 خانواده نیازمند در این شهرستان که از نداشتن کولر با توجه به فرارسیدن فصل گرما و افزایش دما، رنج می‌بردند، تهیه این وسیله خنک کننده با مشارکت و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه‌های جهادی سقز و اداره تبلیغات اسلامی سقز  انجام و توزیع شد.

 

وی افزود: 29 دستگاه کولر در قالب برنامه احسانه، اهدای جهیزیه به زوج‌ نیازمند که توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده‌ بودند، از طریق بنیاد احسان تامین و توزیع شد.

 

گنجی اعلام کرد: تهیه پوشاک نو برای خانوار‌های محروم نیز از اقدامات انجام شده است که بر حسب سن و جنسیت دسته بندی و تقسیم بندی شده و در ماه‌های آینده توزیع می‌شود.

 

وی گفت: پخت غذا به عنوان احسان یا اطعام غدیر در روز عید غدیر انجام و در این راستا بیش از 4 هزار پرس در بین نیازمندان سقزی توزیع شد.

1401/05/05