امام محله‌ای در تایباد که پای کار مردم آمده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی و اجتماعی حجت‌الاسلام احمد اسدی روحانی مستقر روستای نصرت آباد بازدید کرد و از تلاشها و زحمات وی تشکر کرد.

امام محله‌ای در تایباد که پای کار مردم آمده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در خصوص دیدار خود با این امام روستا به رولبط عمومی گفت: حجت‌الاسلام احمد اسدی توانسته با احیای کارکردهای واقعی مسجد و مشارکت‌های مردمی،  مشکلات روستا در حوزه‌های مختلف را شناسایی کند و به حل آنها کمر همت بسته است.

حجت الاسلام احمد اسدی در کنار فعالیت فرهنگی و تربیت نیروهای قرآنی، مردم را پای کار آورده و آنها را ترغیب به حرفه آموزی، توانمندسازی مهارتی، اشتغال و خوداتکایی ، کشت و کار و کشاورزی کرده و بعنوان مثال ضمن ایجاد گلخانه در روستا در حد توان چند جوان را به کار مشغول کرده است.

وی همچنین با کمک خیرین و مردم صندوق قرض‌الحسنه در محل ایجاد کرده و اعطای وام‌های سهل‌الوصول خصوصا به زوجین و نیازمندان را در دستور کار قرار داده است.

هم اکنون مسجد روستای نصرت آباد در حال بهسازی است که حجت‌الاسلام احمد اسدی با هنری که دارد امورات جوشکاری و... را برعهده گرفته و در زمینه های ساخت و ساز و بهسازی منازل نیازمندان نیز یار و یاور آنهاست.

1400/08/25