از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان؛

رئیس تبلیغات اسلامی کردستان بعنوان رئیس برتر شوراهای امر به معروف استان معرفی شد

از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان؛ رئیس تبلیغات اسلامی کردستان بعنوان رئیس برتر شوراهای امر به معروف استان معرفی شد.

رئیس تبلیغات اسلامی کردستان بعنوان رئیس برتر شوراهای امر به معروف استان معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان براساس عملکرد ادارات استان در حوزه اجرای این فریضه الهی از حجت الاسلام برومند رازیانی - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان - به عنوان رئیس برتر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه که به امضای نماینده ولی فقیه در کردستان و رئیس ستاد امر به معروف استان، استاندار کردستان و دبیر ستاد امر به معروف استان رسیده؛ بدین شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام برومند رازیانی

سلام علیکم

قیام امام حسین(ع) نماد یک فرهنگ است؛ فرهنگی برآمده از اسلام ناب که از سرچشمه های زلال وحی جاری شده و با عمل راستین به فرضه امر به معروف و نهی از منکر پرچم آزادگی و فضیلت خواهی را براي همیشه تاریخ برافراشته است.

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال که توفیق عنایت فرمود ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برنامه‌های دهه امر به معروف را در ایام عزاداری حسینی در نهایت زیبایی و شکوه برگزار نماید  که طی بررسی های صورت گرفته از عملکرد گروه‌های هدف ستاد در یک سال اخیرجنابعالی به عنوان رئیس برتر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر برگزیده شده اید.

 

1401/05/13