دوره‌های آموزشی، تخصصی و کاربردی ویژه ۸ گروه از اقشار تاثیرگذار گناباد برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد، گفت: دوره‌های آموزشی، تخصصی ویژه اقشار تاثیرگذار با حضور اساتید برجسته این شهرستان برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی، تخصصی و کاربردی ویژه ۸ گروه از اقشار تاثیرگذار گناباد برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اعلام این خبر، گفت: یکی از رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه اعتقادی و دینی، برگزاری آموزش‌های تخصصی، مهارتی و کاربردی در جهت آموزش و توانمندسازی اقشار تأثیرگذار جامعه است.

دبیر گروه جهادی گناباد افزود: اداره تبلیغات اسلامی گناباد در راستای توانمندسازی اقشار تأثیرگذار و ارتقای سطح آگاهی ایشان و همچنین بهینه‌سازی محتوای آموزشی، با ارائه‌ی شیوه‌ها و فنون نوین نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای گروه‌های هدف با حضور اساتید توانمند دوره‌های آموزشی در طول ماه‌های آذر و دی برگزار خواهد کرد.

فاطمی ابرازداشت: افزایش سطح آگاهی، بینش، نگرش و توانمندسازی اقشار تأثیرگذار در عرصه‌ی‌ فعالیت‌های دینی، تعامل عمیق و کیفی اقشار تأثیرگذار با مخاطبین، استانداردسازی برنامه‌های آموزشی اقشار تأثیرگذار، ایجاد فرصت شبکه‌سازی اقشار تأثیرگذار در راستای اهداف ترویج اسلام ناب، ارائه‌ی شیوه‌ها و فنون جدید و ایجاد درک درستی از مسائل و شبهات روز جامعه با رویکرد دینی جهت اقناع مخاطبان از مهمترین اهداف برگزاری این دورهای آموزشی در گناباد است.

فاطمی اظهارداشت: اقشار تأثیرگذار شهرستان شامل اتحادیه‌های مختلف صنفی، ائمه جماعت، مبلغات، مداحان، مسئولین هیئات مذهبی، معلمان، مربیان مهد کودک، ویژه حمل و نقل درون و برون شهری هستند، که ما نیز با آموزش و توانمندسازی آنان کمک می‌کنیم تا محتوای لازم را به عموم مردم برسانند.

وی در ادامه به موضوعات این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: اخلاق و احکام کسب و کار، راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی محلات، مخاطب شناسی و شیوه جذب جوانان، تولید محتوای تبلیغی جمعیت و فرزندآوری، شیوه‌های اثرگذار کار تبلیغی در خانواده و محله، مدیریت فرهنگی و هیئت تراز انقلاب اسلامی، شیوه های آموزش معارف دینی به دانش آموزان و شیوه‌های آموزش مفاهیم دینی به کودکان از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که در جریان برگزاری دوره‌های آموزشی به آن پرداخته خواهد شد.

1400/08/29