معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

لبیک مردمی به جهاد تبیین با تأسی از مکتب عاشورا  

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: همگی مبلغ جهاد تبیین در راستای صیانت از ارزش های انقلابی و اسلامی می شویم و فریاد لبیک یا حسین را با جهاد تبیین گره می زنیم.

لبیک مردمی به جهاد تبیین با تأسی از مکتب عاشورا
 

به گزارش نهضت اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهید سلیمانی فرمودند فرصتی که دردل تهدید ها است، در خود فرصت ها نیست.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از مهمترین رویکرد های مکتب عاشورا و سبک زندگی عاشورایی در میدان عمل، تحقق فرامین امامان جامعه در راستای جهاد تعبیین است.

وی گفت: در این کارزار تمدنی همه مردم صبور، شکور، لحظه شناس و دشمن شناس استان ما همگام با مردم سراسر کشور به تاسی از قیام سیدالشهدا علیه السلام و نهضت تبیینی و گفتمانی حضرت زینب سلام الله علیها، همگی مبلغ جهاد تبیین در راستای صیانت از ارزش های انقلابی و اسلامی می شویم و به فضل الهی فریاد لبیک یا حسین خودشان را با جهاد تبیین گره می زنند.

حجت الاسلام دیلمی ابراز کرد: انشاالله در این ایام یار هفتادوسوم سیدالشهدا علیه السلام باشیم و به فرمان امام جامعه لبیک بگوییم.

وی خاطر نشان کرد: همگی در نهضت عهد جهاد با یکدیگر هم قسم و هم عهد می شویم که پای آرمان‌های امام رحمة الله و شهدا برای حذف جریان استکباری و ایادی و تمام کسانی که می خواهند به هویت انقلابی ما ضربه بزنند  تا آخر بایستیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود:  برای ایجاد یک ایران قوی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی پای ارزش ها می ایستیم، لذا همگی کلمه لبیک را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵  ارسال می کنیم و در واقع لبیک یا حسین را به جهاد تبیین گره می زنیم و همه مبلغ جهاد تبیین و تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی می شویم.

1401/05/15