ایجاد صندوق قرض‌الحسنه با رویکرد مردمی در مسجد جامع دلویی گناباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد، گفت: صندوق قرض‌الحسنه با رویکرد مردمی در راستای اشتغالزایی و توسعه روستای دلویی راه‌اندازی شده است.

ایجاد صندوق قرض‌الحسنه با رویکرد مردمی در مسجد جامع دلویی گناباد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد با اعلام این خبر، گفت: مراسم تودیع و معارفه امام جماعت مسجد جامع دلویی با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان گناباد و اهالی مومن بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

آذرین‌فر عضو هیئت امنای مسجد جامع دلویی در مراسم تودیع حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی، گفت: در طی حضور دو و نیم سال حضور ایشان در دلویی چه در بخش فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و چه فعالیت‌های عمرانی شاهد خدمات ارزشمندی از سوی ایشان بودیم.

وی اظهارداشت: ارتباط گسترده و مستمر با جوانان، پیگیری حل مشکلات اهالی، تاسیس موسسه خیریه امام علی دلویی، تلاش برای تاسیس صندوق قرض الحسنه دلویی، همکاری در ایجاد شرکت تعاونی چند منظوره جوانان دلویی، از جمله برکات و ثمرات حضور حجت‌الاسلام فاطمی در زمان تبلیغ در روستای دلویی بوده است.

حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جماعت مسجد جامع دلویی در ادامه این مراسم ضمن تشکر از مشارکت، همکاری و حمایت‌های اهالی مومن دلویی در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و عمرانی مسجد، گفت: ‌خدمت در سنگر مساجد توفیق الهی که نسیب ما شده است و خدا را شاکرم.

وی، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه در مسجد را یکی از اقدامات ارزشمند در زمان فعالیت تبلیغی خود در مسجد جامع دلویی عنوان کرد، افزود: نشست‌های مختلف در جهت راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در مسجد جامع انجام شد، که به همت هیئت امنا و معتمدین روستا انجام شد که تقاضا می‎شود خیرین و مردم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.

امام جماعت سابق مسجد دلویی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه در قالب تعاونی با رویکرد مردمی ایجاد شد، گفت: توسعه فعالیت‌های عمرانی، اشتغالزایی و پرداخت وام به محرومین از شاخص‌ترین دستاوردهای راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه در محل مسجد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در پایان، اظهارداشت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سپاه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با هدف برنامه‌ریزی آموزش اقشار تاثیرگذار گناباد، کارگاه آموزشی تخصصی روز یکشنبه هفته جاری با حضور حجت‌الاسلام راجی نویسنده کتاب‌های صعود چهل ساله و گام تمدن‌ساز ومسئول اندیشکده سعدا در این شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در پایان به پاس دو سال فعالیت تبلیغی و انجام فعالیت‌های عمرانی در روستای دلویی از عباسعلی فاطمی به رسم یادبود تقدیر شد و حجت‌الاسلام خزایی به‌عنوان امام جماعت جدید معرفی شد.

1400/08/30