همايش طلايه‌داران تبليغ شهرستان دشتی برگزار شد

با حضور مديركل تبليغات اسلامي بوشهر، امام جمعه و مبلغان ایام محرم، همايش طلايه‌داران تبليغ شهرستان دشتی در مصلاي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) شهر خورموج برگزار شد.

همايش طلايه‌داران تبليغ شهرستان دشتی برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، همايش طلايه‌داران تبليغ شهرستان دشتی 13 مرداد 1401 با حضور حجت‌الاسلام محمدرضاطاهري مديركل تبليغات اسلامي بوشهر، حجت‌الاسلام علي زاهددوست امام جمعه خورموج و مبلغان ایام محرم، در مصلاي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) شهر خورموج برگزار شد.

مديركل تبليغات اسلامي بوشهر در اين همايش از مبليغن و مبلغات، هیئات مذهبی و مداحان حاضر در همايش دعوت كرد كه به نهضت لبيك به فريضه فوري جهاد تبيين بپيوندند.

حجت‌الاسلام طاهری، همگان و به ويژه هيئات مذهبي را به شركت در طرح عهد جهاد از طريق ارسال كلمه لبيك به سامانه ١٠٠٤٦١٥ دعوت کرد و افزود: پس از ارسال كلمه لبيك با توجه به توانمندي و علاقه‌مندي‌هاي مخاطب، مورد پشتيباني كارشناسان مجرب سازمان تبليغات اسلامي در زمينه جهاد تبيين قرار مي‌گيرند.

امام جمعه خورموج در بخش دیگری از این همايش خواستار حضور پرشور روحانيون در عرصه مطالبه‌گري و جهاد تبيين شد.

حجت‌الاسلام زاهددوست يكي از مهم‌ترين مأموريت‌هاي مبلغين و مبلغات را تلاش روزافزون براي شناسايي و جذب افراد مستعد به حوزه‌هاي علميه دانست.

نشست با مسئولان مؤسسات قرآنی و فعالان قرآنی شهرستان، دیدار با حجت‌الاسلام عبدالحمید بهبهانی- پژوهشگر برجسته عضو جامعه وعاظ انقلابی-، گفتگو با حجت‌الاسلام سیدغلامحسین حسینی -فعال فرهنگی دشتی-، دیدار با حجت‌الاسلام سیدحمید محمدی امام جماعت مسجد الحجه، گفتگو با حجت‌الاسلام جعفر روشن‌قیاس منبری و پژوهشگر برجسته دشتی، سخنرانی در جمع واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام و سخنرانی در مسجد جامع خورموج پیرامون جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام طاهری در سفر به شهرستان دشتی بود.

- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر را در این سفر حجت‌الاسلام حسن صادق زاده، مسئول اعزام و استقرار و جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر همراهی می کردند.

1401/05/15