رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان:

اعزام ۱۱۵ مبلغ در دهه اول محرم ۱۴۴۴ هجری قمری به گلپایگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: در دهه اول محرم 80 مبلغ در مساجد سطح شهر و 35 مبلغ در سطح روستاها مشغول به فعالیت تبلیغی بودند همچنين در 4 روستا شرایط برای اعزام مبلغ فراهم نبود.

حضور ۱۱۵ مبلغ دینی در دهه اول محرم در شهرستان گلپایگان

به گزارش  نهضت، حجت الاسلام محمد رضا بياتي زاده رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان  گفت: روز خبرنگار را گرامی میداریم و امیدواریم خبرنگاران  در راستای جهاد تبیین و بیان واقعیت ها کوشا باشند.

 وي افزود: از ۲۷ اردیبهشت  تاکنون برنامه‌های مختلفی از جمله  برنامه های مناسبتی  دهه امامت و ولایت، جشن‌های غدیر در نقاط مختلف شهرستان برگزار شد و جلسات توجیهی  برای روسای هيئات مذهبی، مداحان و مبلغان  تشكيل داده ايم.

بیاتی زاده یادآورشد: در دهه اول محرم، ۸۰ مبلغ در مساجد سطح شهر و ۳۵ مبلغ  در سطح روستاها مشغول به فعالیت تبلیغی بودند همچنين در ۴ روستا شرایط برای اعزام مبلغ فراهم نبود اين در حالي است كه مشکلات بیش از ده مورد از هیئت‌ها و مداحان که از قبل اختلافی داشتند را حل کردیم و در آینده نیز  برای مبلغان، مداحان، روسای هيئات مذهبي و خانواده‌ها جلسات آموزشی برگزار خواهیم کرد.

1401/05/18