ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، نسخه قدرتمند پیروزی و عبور از بحران‌ها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد، گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار، ایستادگی و امنیت ملی یک کشور را حفظ می‌کند و مهمترین راه پیروزی است.

ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، نسخه قدرتمند پیروزی و عبور از بحران‌ها

 

 



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد بمناسبت هفته بسیج در جمع سربازان، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج گناباد، گفت: به واسطه ترویج فرهنگ مقاومت امروز گفتمان انقلاب در همه مناطق گسترش پیدا کرده است.

دبیر گروه جهادی گناباد با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی بسیجیان مقاومت همراه با ایمان در مسیر اهداف عالیه انقلاب اسلامی است اظهارداشت: الگوگیری از ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس باعث ثبات قدم در مسیر انقلاب میشود.

وی گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثار ایستادگی و امنیت ملی یک کشور را حفظ می‌کند و همچنین نشر آن می‌تواند نسلی شجاع و ایثارگر تربیت کند تا مانند شهدا در میدان جهاد علمی نیز نقش آفرینی کنند.

فاطمی، گفت: ایستادگی‌های ملت‏ در برابر دشمن بر اساس تجهیزات نظامی و طرح‏ های استراتژیک، ایستادگی و ملی‏‌گرایی با موضوع تکیه بر آموزه‏‌های دینی و اسلامی، بیداری جمهوری اسلامی ایران و مقاومت آن در برابر بیش از ۳۰ کشور جنگ ‌افروز در منطقه، تقویت وحدت و اتحاد ملی، مقاومتی که انقلاب اسلامی را جهانی ساخت و توانست داعش و گروه‌های تکفیری را از پای در بیاورد از جمله دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: امروز تقابل تفکر غرب و جمهوری اسلامی به مرحله فینال رسیده است، لذا با تمام توان وارد صحنه شده‌اند.

1400/09/02