تبعیت از ولایت رکن اصلی بسیج است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: محوریت تبعیت از ولایت در تمام امور و عرصه‌ها رکن رکین بسیج دررسیدن به اهداف متعالی است.

تبعیت از ولایت رکن اصلی بسیج است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز در گردهمایی بسیجیان شهر پیش قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: امروز کشور ما ازآن‌جهت که استقلال خود را حفظ کرده و در تبعیت از ولایت نمره قابل قبولی گرفته مورد غضب و تهدید دشمنان است؛ اما آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که انقلاب اسلامی هرگز در برابر خواسته آن‌ها دست تسلیم بالای سر نمی‌برد.

وی بابیان اینکه دشمن امروز با حربه تحریم اقتصادی، شبیخون فرهنگی و بسیاری از شگردهای تبلیغی دیگر قصد زدودن تفکرات و اندیشه‌های اسلامی و دینی از جامعه ایرانی را دارد، تصریح کرد: به‌رغم آن‌که دشمن در تمام صحنه‌های ایجاد ترفند و توطئه شوم علیه این ملت شکستی سخت خورده است اما به دلیل برخی منافع دست از هجمه‌های خود برنمی‌دارد و سعی می‌کند به هر نحوه ممکن جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند.

حجت‌الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که دارای رشد و نمو و ارتقاء است و راکد و ساکن نیست و در حال حرکت است و در تمام مسائل کشور توانسته است با استفاده از توان ظرفیت بالای خود جایگاه رفیعی برای خود ایجاد کند و باهمت و تلاش بسیار در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب آزمون پس داده و توانسته حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برساند.

وی اضافه کرد: باور و علاقه‌مندی ملت ایران به‌ویژه بسیجیان و نیروهای مخلص انقلاب به اصل ولایت‌فقیه به‌یقین کشورمان را از افتادن در دام فتنه و بسیاری از آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بسیج را محصول تفکر اسلامی و انقلابی امام راحل توصیف کرد و ادامه داد: اگر ما امروز سرمان را بالا می‌گیریم و از وجود اثرگذار مردمی و جبهه مردمی انقلاب حرف می‌زنیم، نطفه این شجره طیبه در تشکیل حاکمیت اسلامی و به دست رسول اکرم (ص) منعقدشده است تا بتوانیم امروز بر سفره اسلام بنشینیم و با هدایت‌های ولی‌فقیه زمان اقدامات مؤثری در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی برداریم.

‌وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم، تصریح کرد: شهدا الگوهای بی‌نظیری هستند که می‌توانیم از آن‌ها برای ادامه مسیر انقلاب و پایداری در برابر ارزش‌ها و حرکت‌های اصیل دینی و مکتبی استفاده کنیم و لازم نسل سوم و چهارم انقلاب را برای پاسداری از حریم خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاه کنیم.

حجت‌الاسلام رفیعی در پایان اظهار کرد: توانمندی‌های بسیج تنها مختص جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع از کشور خلاصه نمی‌شود؛ بلکه در بسیاری از مشکلات کشور توانسته است به خوبی بدرخشد که نمنه اخیر آن در ایام کرونا که مشکلات عدیده‌ای برای تهیه ماسک و رسیدگی به افرادی که به‌واسطه این بیماری دچار ضعف در معیشت خانواده شده بودند، این بسیجان و نیروهای مردمی بودند که جهادی‌وار به صحنه آمدند و به کمک مردم شتافتند.

1400/09/04