رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان بندرلنگه:

مساجد می‌توانند گره‌گشای مشکلات مختلف جامعه باشند

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت: دولتمردان و مسئولان باید حمایت ویژه‌ای از مساجد و برنامه‌های دینی داشته باشند چراکه مساجد می‌توانند گره‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی را باز کنند.

مساجد می‌توانند گره‌گشای مشکلات مختلف جامعه باشند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام اسماعیل نیا رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان بندرلنگه با اشاره به روز جهانی مسجد و گرامی داشت این روز گفت: متأسفانه شاهد کمرنگ شدن نقش مساجد هستیم باید با برنامه ریزی دقیق و کار جدید؛ کارکردهای مختلف مسجد را احیاء کنیم و مساجد را به مسجد تراز اسلامی برسانیم .

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از مهمترین راه‌های حفظ سلامت روح و روان جوانان و نجات انها از تهاجمات فرهنگی، انس آنها با مسجد است لذا  باید والدین با مسجد انس گیرند تا فرزندانشان  مسجدی شوند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا گفت: ائمه جماعات و بانیان و هیئت امنا های مساجد باید مسجد را جذاب کنند و در ارائه خدمات مختلف اجتماعی به مردم ، باید ورود کنند تا اقشار مختلف جذب مسجد شوند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان هم باید در دولت انقلابی حمایت ویژه ای از مساجد و برنامه های دینی داشته باشند، مساجد می‌توانند گره‌های مختلف اجتماعی ، اقتصادی و خانوادگی را باز کنند.

1401/05/30