برگزاری جلسه «مهرواره با نور » در شهرستان سروآباد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی «مهرواره با نور » با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی شهرستان سروآباد در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جلسه «مهرواره با نور » در شهرستان سروآباد

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی «مهرواره با نور» با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی شهرستان سروآباد در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام رستمی- سرپرست اداره تبلبغات اسلامی شهرستان سروآباد - گفت: بانوان، نقش اصلی را در اسلامی کردن سبک زندگی خانواده‌ها دارند و می‌توانند به صورت ویژه‌ای روی جامعه تأثیرگذار باشند که در این راستا، مهرواره بانور به نقش مهم بانوان می پردازد.

وی اظهار داشت: این طرح در هفت محور و ۴۴ مساله دسته بندی شده است که حوزه ازدواج تشکیل خانواده، روابط زوجین، واسطه گری در ازدواج، فرزندآوری و جمعیت، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد در خانواده، مسائل حوزه سلامت روانی و خودکشی‌ها از جمله آن‌ها است.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: مرحله اول، انتخاب مسئله است و افرادی که مایل به شرکت در مهرواره هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت «مهرواره بانور» و یا ارسال عدد یک به ۵۰۰۰۱۷۵ مسئله مورد نظر خود را انتخاب و ثبت کنند.

در ادامه، بانوان حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را جهت اجرای مطلوب این طرح در شهرستان سروآباد ارائه دادند.

1401/05/30