دبیر ستاد استانی مهرواره بانور خراسان جنوبی خبر داد:

تشکیل شبکه گسترده برای تبیین مهرواره بانور

دبیر ستاد استانی مهرواره بانور خراسان جنوبی، از تشکیل شبکه‌ای گسترده در سطح این استان، جهت تبلیغ و تبیین مهرواره بانور خبر داد و همین شبکه سازی را یکی از علل موفقیت این استان در اجرای طرح ملی مهرواره بانور دانست.

تشکیل شبکه‌ای گسترده در خراسان جنوبی جهت تبلیغ و تبیین مهرواره بانور

به گزارش نهضت، حجت الاسلام بنی خزایی راهیار بنیاد هدایت و دبیر ستاد مهرواره بانور خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار مهرواره، به گزارشی از اقدامات خود در راستای تبلیغ و تبیین این طرح اشاره و عنوان کرد: ستاد استانی و ستادهای شهرستانی مهرواره بانور در استان خراسان جنوبی با حضور مسئولین، فعالان و جهادگران و حوزویان تشکیل شده است.
وی افزود: جهت راه اندازی ستادهای شهرستانی، در کلیه شهرستان‌های این استان حضور یافتم و جهت پای کار آوردن مسئولین این شهرستان‌ها، به دیدار و گفت و گو با آن‌ها پرداختم و بدین وسیله و با پای کار آمدن مسئولین ذی ربط، بحمدالله ظرفیت عظیمی در سطح استان ایجاد شد.
حجت الاسلام بنی خزایی از تشکیل حلقه و شبکه‌ای گسترده در سطح استان خبر داد و گفت: در سرتاسر استان جهت اطلاع رسانی و اجرایی ساختن مهرواره بانور، شبکه‌های مختلفی اعم از شبکه مبلغات، شبکه بانوان جهادی و شبکه بانوان مسجدی و هیئتی و… تشکیل شده است که هرشبکه به طرق مختلف به تبلیغ مهرواره برای گروه‌های هدف خود می‌پردازد و همین شبکه سازی یکی از علل موفقیت ما در پیشبرد این طرح بوده است.
وی دیگر اقدامات مؤثر این استان را برشمرد و خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب اعضا و دبیران ستادهای شهرستانی مهرواره، نامه نگاری با ادارات و نهادها و اطلاع رسانی گسترده مهرواره در فضای مجازی، استفاده از سامانه پیامکی، دیدار چهره به چهره، تماس تلفنی با بانوان اثرگذار و فرهیخته استان جهت ترغیب آنان به شرکت در مهرواره، قرائت اطلاعیه مهرواره بانور در نمازهای جمعه و ارسال تیزر و پوستر و طرح نامه برای کلیه ائمه جمعه از دیگر اقداماتی است که جهت اطلاع رسانی این طرح انجام گرفته است.
دبیر ستاد استانی مهرواره بانور خراسان جنوبی ادامه داد: ارسال نامه به مدیر کل امور شهری، مدیر کل امور روستایی، مدیر کل امور اجتماعی و مدیر کل امور بانوان استانداری همراه با پیوست طرح نامه مهرواره برای آنان، جهت ابلاغ به کلیه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده می‌باشد.
وی به اعضای ستاد مهرواره بانور این استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر کل امور بانوان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، جامعه بسیج زنان و حوزه علمیه مجدانه پای کار این طرح آمده‌اند که به زعم خود از همه آنان قدردانی می‌کنم.
راهیار استانی بنیاد هدایت در پایان از تلاش اعضای ستاد مهرواره بانور خراسان جنوبی در زمینه مسئله یابی خبر داد و گفت: تا قبل از فرارسیدن زمان حل مسئله، در حال مسئله یابی در سطح استان هستیم تا خراسان جنوبی در زمینه حل مسئله نیز همچون ثبت مسئله بتواند به خوبی ظاهر شود و خوش بدرخشد.

1401/05/30