بازدید از کلاس های قرآنی در روستای مرزی چاه زول خواف

رابط خبر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف از بازدید رئیس این اداره از کلاس های باشکوه قرآنی در روستای چاه زول از روستاهای مرزی و عشایری شهرستان خبر داد.

بازدید از کلاس های قرآنی در روستای مرزی چاه زول خواف

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسن عرب با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارش‌ها بسیار خوب از برگزاری منظم کلاس های آموزش قرآن در روستای محروم و عشایری چاه زول که در نزدیکی نقطه صفر مرزی قرار دارد رئیس و کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی از این فعالیت ها بازدید کردند.

عرب افزود: در این روستا که حدود ۲۵۰ خانوار جمعیت دارد یکی از مربیان دلسوز قرآنی حدود ۷۰ قرآن آموز را در رشته های روخوانی، تجوید و حفظ قرآن آموزش می دهد که در طول تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل این آمزش ها به صورت مستمر ادامه دارد.

عرب ادامه داد: در این دیدار حجت السلام زنگنه ضمن ترغیب و تشویق قرآن آموزان به فراگیری قرآن با توجه به محرومیت روستا و اینکه تعداد زیاد از قرآن آموزان هنوز به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف نشده اند قول مساعدت لازم در خصوص تامین وسیله ایاب و ذهاب به حرم مطهر را داد.

رئیس اداره همچنین ابراز امیدواری کرد با توجه به مکان نامناسب این کلاس قرآن که منزل قدیمی این مربی هست بتواند با ترغیب و تشویق خیرین مکان مناسب تری جهت احداث خانه قرآن بنا شود تا امنیت هر چه بیشتر حضور قرآن آموزان فراهم گردد.

1400/09/06