گردهمایی جامعه قرآنی شهرستان بوشهر با محوریت «لبیک به جهاد تبیین» برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع جامعه قرآنی شهرستان بوشهر خواستار استفاده از الگوی مقام معظم رهبری در خصوص تشریح جهاد تبیین شد.

گردهمایی جامعه قرآنی شهرستان بوشهر با محوریت «لبیک به جهاد تبیین» برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری 30 مرداد  ۱۴۰۱ در نشست قرآنیان شهرستان بوشهر که در مؤسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه برگزار شد، با بیان اینکه جهاد تبیین یک رسالت همگانی است و همه ما مسئول هستیم، گفت: برای مقابله با جنگ احزابی که دشمن علیه اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی به راه انداخته است باید مجهز به علم و دانش روز بشوید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: همه اقشار مردم و به ویژه مبلغین و مبلغات، مداحان، هیئات مذهبی و جامعه قرآنی در خصوص تشریح جهاد تبیین از الگوی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) استفاده کنند.

وی افزود: در حال حاضر شبهات بسیار زیادی در فضای مجازی در خصوص حضرت اباعبدالله الحسین(س) و قیام عاشورا توسط معاندین مطرح شده که وظیفه همه آحاد مردم جامعه به ویژه نیروهای مذهبی، فرهنگی و قرآنی است که با مطالعه و تحقیق و به صورت علمی پاسخگوی شبهات در فضای حقیقی و مجازی باشند.

وی یادآوری کرد: جامعه قرآنی(برادران) با ارسال لبیک یا حسین و خواهران با ارسال لبیک یا زینب به شماره پیامکی ۲۰۰۰۹۵۱۷ در لشکر قرآنی جهاد تبیین ثبت نام کنند.

در بخش دیگری از این مراسم نرجس برقندان یکی از قرآن‌آموزان نوجوان مؤسسه سرای نور بیانیه جامعه قرآنی را در لبیک به جهاد تبیین مقام معظم رهبری قرائت کرد.

برنامه گردهمایی جامعه قرآنی با قرائت حافظ کل قرآن حسین بحرانی آغاز شد و محمد جمالیان مداح جوان اهل بیت فضا را معطر به ذکر و نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کردند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم مهدی دهقانیان مدیرعامل موسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه ضمن خیرمقدم به حضار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مؤسسه را تشریح کرد.

در پایان گردهمایی احمد آرامون مسئول شورای اسلامی روستای چاهکوتاه از زینب خوبخواه حافظ ۱۷ جزء قرآن کریم که نفر اول مسابقات قرآن استان در بخش دانش آموزی شدند و از قرآن آموزان موسسه سرای نور چاهکوتاه هستند تقدیر و تشکر کردند.

1401/06/06