به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح استودیو خاطره‌گویی دفاع مقدس در اداره تبلیغات اسلامی فراهان

همزمان با هفته دفاع مقدس، استودیو خاطره گویی دانشنامه دفاع مقدس در واحد رسانه و خانواده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سرهنگ نعمت الله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در آیین افتتاحیه این استودیو در اداره تبلیغات اين شهرستان اظهار داشت: برای آنکه نسل‌های آینده از اتفاقات تلخ و شیرین گذشته آگاه باشند و ازآن عبرت بگیرند نیاز به ثبت خاطرات گذشته است که افتتاح این استودیو در شهرستان فراهان این بستر را برای ثبت خاطرات و دانشنامه جنگ تحمیلی فراهم کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در ادامه افزود: دانش نامه دفاع مقدس رویدادهای دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان را روایت می‌کند و به منزله دایره المعارف حوزه دفاع مقدس خواهد بود که در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: رسانه ها در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایجاد انگیزه برای حضور پررنگ در جبهه ها نقش بسزایی داشتند و امروزه دیگر نمی توان نقش رسانه ها را در همه عرصه ها نادیده گرفت. اکنون نیز با توجه به ترفند و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رسانه‌ها همچنان باید خنثی کننده اینگونه اقدامات باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطر نشان کرد: برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطوح داخلی و خارجی برنامه ریزی های جامعی داشته باشیم و در این حوزه نقش رسانه، بسیار با اهمیت است و جایگاه ویژه ای دارد. استفاده از راویان، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است.

1400/07/10