محفل روایت گری مادر شهیدان محمدرضا و محمود رضا حقیقی در جمع روحانیون تایباد و باخرز

مادر شهیدان محمدرضا و محمود رضا حقیقی با حضور در جمع روحانیون تایباد و باخرز و خانواده های ایشان برای آن‌ها روایتگری کرد.

محفل روایت گری مادر شهیدان محمدرضا و محمود رضا حقیقی در جمع روحانیون تایباد و باخرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: این مراسم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد،کارشناسان اداره،مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی باخرز و نیز روحانیون و مبلغین شهرستان های تایباد و باخرز و همسران و فرزندان طلاب در محل نمازخانه زائر شهر رضوی مشهدمقدس برگزار شد.

در این مراسم خانم صغری نان پرداز، مادر شهیدان محمدرضا و محمود رضا حقیقی در مراسم حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از این دو شهید ارزشمند بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد.

این مادر شهید ضمن برجسته خواندن مقام شهدا نزد پروردگار، خواستار آن شد تا یاد و خاطره شهدا همواره در جامعه زنده بماند و سیره عملی شهدا در زندگی آحاد جامعه ساری و جاری شود.

وی ادامه داد: گاهی از من می‌پرسند، از اینکه فرزندانت شهید شده‌اند ناراحت نیستی؟ اشک نمی‌ریزی؟ می‌گویم کسی ناراحت می‌شود و اشک می‌ریزد که خسارت دیده باشد؛ اما پسران من آبروی من را در دنیا و آخرت حفظ کردند.

وی در خصوص خنده شهید در قبر اظهار داشت: لحظه‌ای که محمدرضا را کنار قبر گذاشتند و در جعبه را باز کردند همه آمدند و از شهید خداحافظی گرفتند، من یک مفاتیح گرفتم و خواستم تا قبل از این که پیکر شهید را وارد خاک کنند یک زیارت عاشورا بخوانم، همین که به «السلام علیک یا اباعبدالله» رسیدم یک دفعه پدر شهید و تمام جمعیت یک صدا فریاد زدند «شهید دارد می‌خندد».

1400/09/10