مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه رسالت همگان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: همه افراد جامعه و دستگاه ها و نهادهای اجرایی وظیفه دارند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنند.

ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه رسالت همگان است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اداره کل کتابخانه های عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین «عباسعلی گرزین» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و آخوند «عبدالحی میرزاعلی» مدیر کل کتابخانه های عمومی گلستان امضاء شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در این جلسه با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه رسالت مشترک بین این دو نهاد است، اظهار کرد: جامعه مخاطب این سازمان نیز نسبت به ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی کوشا خواهند بود.
حجت الاسلام گرزین، افزود: از جمله اقدامات مشترک بین این دو نهاد برگزاری نشست های کتابخوان با موضوع مطالعه بیانات و کتاب های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم نامه گام مهمی در بالا رفتن سطح بینش، آگاهی عمومی و ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در استان شاهد باشیم.
آخوند میرزاعلی نیز در این جلسه با اشاره به محورهای این تفاهم نامه مشترک، اظهار کرد: بصیرت افزایی و تقویت ارزش ها و باورهای دینی، انقلابی و اخلاقی، ارتقاء سطح بینش و آگاهی تمامی افراد جامعه نسبت به مسائل فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ
کتابخوانی، بهره گیری از ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی هر دو دستگاه جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد و راه اندازی کتابخانه های مشارکتی از مهمترین محورهای این تفاهم نامه مشترک فرهنگی است.

1401/06/16