در شهرستان بانه

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمیته امور بانوان با حضور اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمیته امور بانوان با حضور طه کتابی نماینده فرماندار و اعضای کمیته در محل فرمانداری برگزار شد.
 نماینده فرماندار شهرستان بانه در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.
وی افزود؛ امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت جدی بانوان رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم.
وی اظهار کرد: در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد.
طه کتابی بیان کرد: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به منظور نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.
وی گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادت‌ها و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل رژیم بعثی با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع کردند.
در این نشست،   برنامه‌هایی  از جمله  فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری - نشست‌های روشنگری - گفتمان دینی در مدارس توسط اداره تبلیغات اسلامی - دیدار با خانواده معظم شهدا-برگزاری یادواره شهدا - برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس - برگزاری مراسم مادران آسمانی - برگزاری نمایشگاه عکس و پوستردفاع و مقدس -برگزاری ایستگاه صلواتی - برگزاری کارگاه سبک زندگی - برگزاری مسابقات ورزشی، در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان بانه ویژه بانوان پیشنهاد و مصوب شد
گفتنی است زینب حسین پور کارشناس فرهنگی و امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی در این جلسه حضور داشت و ۵ مورد از برنامه‌های اجرایی مربوط به این اداره مصوب شد.

1401/06/20