بسیج یک حرکت فعال و اثرگذار اجتماعی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در جمع بسیجیان و اعضای هیات مذهبی عاشقان ثارالله شهر وحیدیه این شهرستان، گفت: بسیج یک حرکت فعال و اثرگذار اجتماعی است.

بسیج یک حرکت فعال و اثرگذار اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در مراسم تجلیل از بسیجیان هیات مذهبی عاشقان ثارالله شهر وحیدیه این شهرستان گفت: بسیج یک حرکت فعال و اثرگذار اجتماعی است.

جلیل‌زاده، با اشاره به اهمیت فرهنگ بسیجی و حرکت بسیجی وار در ابعاد مختلف اجتماعی، تصریح کرد: بسیج یک حرکت فعال و اثرگذار اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید.

وی، افزود: حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می‌شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا تمام توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند.

این مسئول فرهنگی، متذکر شد: در جامعه ما نیز بسیج یک نهاد اجتماعی است و همانند خانواده که به صورت عضوی از ساخت و نظام اجتماعی جامعه به شمار می آید، نهادی که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

1400/09/10